שלום לכולם חזרנו ללמוד וללמד הנושא האחרון בו דנו היה חליוק ארוך אני מצרף סרט שנשוחח עליו גם בכיתה, יש בו כמה רעיונות חדשים ( סרט שהורדתי מהיו טיוב). מבקש להמשיך ולרשום משוב לשיעורים
איציק
5 תגובות:
אנונימי
אמר/ה...
שלום לכולם בשיעורים האחרונים למדנו איך ללמד חילוק ארוך , נחשפנו בין היתר למערך שיעור תקין בהוראת המתמטיקה וגם לעבודה שניתן ללמד את הנושא בכל מיני שיטות , וזה רק מוכיח עד כמה זה חשוב להיות פתוח לכל מיני דרכים בהוראה , אני חוזרת קצת אחורה ומוסיפה שמאוד נהנתי בשיעור שבו יצאנו החוצה בכדי למצוא פריטים אותם נוכל לחלק , בכיתה ראינו איך כל קבוצה כמעט ביצעה את הוראת החלוקה באופן קצת שונה וזה מחדד את העובדה שעלינו בתור מורים לאפשר לתלמידים להסביר את צעדיהם ובכך נוכל להבין את דרך חשיבתם .
היי חברה, השיעור למדנו על שיטה נוספת של חילוק ארוך. אני חייבת להגיד שלא הרגשתי שהיא הייתה לי נוחה יותר ואני מעדיפה את השיטה הרגילה. אבל אני בטוחה שהיו כמה בכיתה שמצאו את השיטה ליעילה יותר. זה רק מראה שבתור מחנכים אנחנו צריכים להבין שיש דרכים שונות להגיע לפתרון ולכל אחד נוחה דרך אחרת. יום טוב, נדיה.
שלום לכולם, אני חושבת שהמשימה של לימוד עמיתים את המאמרים במתמטיקה מאוד טוב ומלמד, אנחנו לומדים את המאמרים בדרכים מגוונת וכך הלמידה טובה ומשמעותית יותר. הצגת המאמרים של הבנות עד עכשיו הייתה טובה ומלמדת בהצלחה לכל מי שעדיין לא לימדה
ערב טוב לכולם! בשיעורים הקודמים הוצגו מאמרים מאוד מעניינים ורלוונטיים. אחד הנושאים שהשפיעו עליי במיוחד הוא שלתלמידים יש את הידע הבסיסי במתמטיקה אך בבית הספר זה נעלם משום מה והילדים הופכים מקובעים. אני רואה זאת בעיקר אצל ילדי הגן שמבצעים פעולות חשבון שונות מבלי לשים לב ומבלי לקרוא להן בשם וכשהם מגיעים לבית הספר הם מאבדים זאת בגלל הגדרות ושיטות לימוד לא מתאימות. אומר בכנות שיש לי הרגשה שהמתמטיקה נתפסת כמשהו שלילי וצר לי על כך. אני חושבת שזה נובע כתוצאה משנים של טיפול לא נכון במתמטיקה, אם אפשר לקרוא לזה כך. באופן אישי הייתי רוצה לדעת וללמוד עוד דרכי הוראה מגוונות אך ראשית עליי להשלים חומר לפני שאלמד מישהו אחר. כרגע אינני מרגישה שאני מספיק חזקה בתחום ושאני יכולה ללמד מתמטיקה ברמה גבוהה. אני מאחלת לכולנו בהצלחה... שבוע טוב סיון
5 תגובות:
שלום לכולם
בשיעורים האחרונים למדנו איך ללמד חילוק ארוך , נחשפנו בין היתר למערך שיעור תקין בהוראת המתמטיקה וגם לעבודה שניתן ללמד את הנושא בכל מיני שיטות , וזה רק מוכיח עד כמה זה חשוב להיות פתוח לכל מיני דרכים בהוראה , אני חוזרת קצת אחורה ומוסיפה שמאוד נהנתי בשיעור שבו יצאנו החוצה בכדי למצוא פריטים אותם נוכל לחלק , בכיתה ראינו איך כל קבוצה כמעט ביצעה את הוראת החלוקה באופן קצת שונה וזה מחדד את העובדה שעלינו בתור מורים לאפשר לתלמידים להסביר את צעדיהם ובכך נוכל להבין את דרך חשיבתם .
היי חברה, השיעור למדנו על שיטה נוספת של חילוק ארוך. אני חייבת להגיד שלא הרגשתי שהיא הייתה לי נוחה יותר ואני מעדיפה את השיטה הרגילה. אבל אני בטוחה שהיו כמה בכיתה שמצאו את השיטה ליעילה יותר. זה רק מראה שבתור מחנכים אנחנו צריכים להבין שיש דרכים שונות להגיע לפתרון ולכל אחד נוחה דרך אחרת.
יום טוב, נדיה.
בספר "שברים פשוטים באמת" יש הסברים מצויינים גם לחילוק ארוך. מעשיר ומוסיף המון!
אם כותבים את שמו בגוגל, מקבלים את כתובת האתר.
שלום לכולם,
אני חושבת שהמשימה של לימוד עמיתים את המאמרים במתמטיקה מאוד טוב ומלמד,
אנחנו לומדים את המאמרים בדרכים מגוונת וכך הלמידה טובה ומשמעותית יותר. הצגת המאמרים של הבנות עד עכשיו הייתה טובה ומלמדת
בהצלחה לכל מי שעדיין לא לימדה
ערב טוב לכולם!
בשיעורים הקודמים הוצגו מאמרים מאוד מעניינים ורלוונטיים. אחד הנושאים שהשפיעו עליי במיוחד הוא שלתלמידים יש את הידע הבסיסי במתמטיקה אך בבית הספר זה נעלם משום מה והילדים הופכים מקובעים. אני רואה זאת בעיקר אצל ילדי הגן שמבצעים פעולות חשבון שונות מבלי לשים לב ומבלי לקרוא להן בשם וכשהם מגיעים לבית הספר הם מאבדים זאת בגלל הגדרות ושיטות לימוד לא מתאימות. אומר בכנות שיש לי הרגשה שהמתמטיקה נתפסת כמשהו שלילי וצר לי על כך. אני חושבת שזה נובע כתוצאה משנים של טיפול לא נכון במתמטיקה, אם אפשר לקרוא לזה כך. באופן אישי הייתי רוצה לדעת וללמוד עוד דרכי הוראה מגוונות אך ראשית עליי להשלים חומר לפני שאלמד מישהו אחר. כרגע אינני מרגישה שאני מספיק חזקה בתחום ושאני יכולה ללמד מתמטיקה ברמה גבוהה.
אני מאחלת לכולנו בהצלחה...
שבוע טוב
סיון
הוסף רשומת תגובה