שלום לכולם הזמן עובר מהר, למרות המלחמה, הגענו לשיעור האחרון. אני מבקש לצרף משוב על השיעור האחרון לפי הסעיפים שברשומה הקודמת. אני מצרף סרטון של לימוד מתמטיקה בעזרת מוזיקאת ראפ
תהנו
בהצלחה במבחנים ובעבודות
איציק
2 תגובות:
אנונימי
אמר/ה...
ערב טוב, תגובה זו מתייחסת לשיעור של התאריך 15.3.09: קודם כל אני אפתח בברכה לסמסטר מוצלח לכולנו!. מהשיעור לקחתי בעיקר את הגישה של לגיטימציה- עירעור: אהבתי את הרעיון שבו אני מוצאת את החיוב ומציינת אותו ורק אז מתייחסת לנקודות הבעייתיות. אני רואה את העיקרון הזה כתקף גם במערכות יחסים, קשרים בין אישיים, ביקורת, חינוך ובכלל.באופיי אני לרוב מייד רואה את הדברים הסדוקים יותר ואני חושבת שזה יוצר אנטגוניזם מהצד השני. לקחתי לתשומת ליבי. שיהיה שבוע טוב, איה.
שלום לכולם, אני רוצה להתייחס לפתיחת השיעור- העברת מסר באמצעות מצגת. המצגת בנושא שני הכדים גרמה לי להסתכל על הדברים בצורה שונה ולהבין שעליי להיות מודעות לבעיותיו של הילד, להתמקד בחוזקות של הילד ולטפח אותם. בנוגע למבוכים שפתרנו לקראת סוף- עדיין לא הבנתי מה הייתה מטרתם???
2 תגובות:
ערב טוב, תגובה זו מתייחסת לשיעור של התאריך 15.3.09: קודם כל אני אפתח בברכה לסמסטר מוצלח לכולנו!. מהשיעור לקחתי בעיקר את הגישה של לגיטימציה- עירעור: אהבתי את הרעיון שבו אני מוצאת את החיוב ומציינת אותו ורק אז מתייחסת לנקודות הבעייתיות. אני רואה את העיקרון הזה כתקף גם במערכות יחסים, קשרים בין אישיים, ביקורת, חינוך ובכלל.באופיי אני לרוב מייד רואה את הדברים הסדוקים יותר ואני חושבת שזה יוצר אנטגוניזם מהצד השני. לקחתי לתשומת ליבי. שיהיה שבוע טוב, איה.
שלום לכולם,
אני רוצה להתייחס לפתיחת השיעור- העברת מסר באמצעות מצגת. המצגת בנושא שני הכדים גרמה לי להסתכל על הדברים בצורה שונה ולהבין שעליי להיות מודעות לבעיותיו של הילד, להתמקד בחוזקות של הילד ולטפח אותם.
בנוגע למבוכים שפתרנו לקראת סוף- עדיין לא הבנתי מה הייתה מטרתם???
הוסף רשומת תגובה